گزارش تصویری ؛

برگزاری دوره بالندگی ویژه کارپردازان و انبارداران دانشگاه فرهنگیان استان تهران

۲۵ خرداد ۱۴۰۵ | ۱۴:۲۸ کد : ۲۷۸۲۹۸
تعداد بازدید:۳۷
برگزاری دوره بالندگی ویژه کارپردازان و انبارداران دانشگاه فرهنگیان استان تهران
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، روز دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۵  دوره توانمندسازی ویژه کارپردازان و انبارداران دانشگاه با حضور معاون برنامه‌ریزی وتوسعه منابع استان، روسای ادارات امورمالی و منابع انسانی برگزار شد.

در این دوره، ضمن بررسی مجدد آیین‌نامه‌های مالی معاملاتی، اخرین تغییرات در شیوه آماده‌سازی اسناد مالی با کارپردازان و انبارداران به اشتراک گذاشته شد.

جناب اقای دکتر کامیاب در این جلسه، ضمن توضیح پیرامون اهمیت مسئولیت همکاران حوزه مالی و پشتیبانی، این حوزه فعالیت آن‌ها را قلب تپنده دانشگاه دانست و از زحمات ایشان قدردانی نمود.

در ادامه همکاران به کارگاه‌های تخصصی رفته و درپایان از کارپردازان و انبارداران منتخب استان تجلیل به عمل آمد.


روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان تهران
پیام رسان ایتا|پیام رسان بله|پیام رسان روبیکا  

text to speech icon

نظر شما :